
Rozmowa z klientem, badanie potrzeb

Audyt energetyczny

Umówienie terminu wizyty

Wizyta u klienta, dokładne pomiary i sprawdzenie instalacji

Ustalenie zakresu prac

Przygotowanie oferty w formie papierowej/elektronicznej

Dostarczenie oferty

Realizacja
Poznaj szczegółowo nasze działania podczas kontaktu z Tobą

Rozmawiamy Z klientem od początku do końca
Rozmowa z klientem oraz badanie jego potrzeb to podstawowy punkt naszych działań. Uzyskane informacje pozwalają bowiem znaleźć najlepsze rozwiązania, szyte na miarę potrzeb Klienta. Wiemy wszystko o pompach ciepła i innych rozwiązaniach grzewczych, dlatego podczas rozmów, jesteśmy w stanie dobrać najlepsze warianty. Zastanawiasz się co wybrać – pellet czy groszek? Być może myślisz o wykorzystaniu w domu pompy ciepła? Podczas wspólnych ustaleń rozwiejemy wszelkie wątpliwości, dobierając najlepsza alternatywę. Gwarantujemy pełną poufność i jesteśmy do dyspozycji w każdym etapie przygotowań, jak i późniejszej realizacji.
Audyt Energetyczny
Przeprowadzenie audytu energetycznego to możliwość zebrania wielu cennych informacji na temat budynku. Dzięki niemu zyskujemy pełen obraz niezbędnych do wykonania ulepszeń, za sprawą których możliwe jest zmniejszenie zużycia energii do ogrzewania, ale i wentylacji czy przygotowania ciepłej wody. W audycie oceniamy wszelkie ważne z perspektywy modernizacji elementy, w tym stan techniczny budynku, elementy wymagające poprawy, propozycje rozwiązań technicznych, ale i koszty ogrzewania oraz formy finansowania inwestycji. Dogłębna analiza pozwala nam opracować kompleksową wycenę.


Umówienie terminu wizyty
Jesteśmy elastyczni i otwarci na potrzeby Klientów. Po wstępnych rozmowach i audycie budynku, umawiamy się na dogodny termin wizyty, aby omówić strategię działania. Na spotkaniu poruszamy wszystkie niezbędne zagadnienia, a przy tym przedstawiamy wstępne wnioski i propozycje.
Pomiary u klienta
Podczas wizyty w domu Klienta, poza ustalaniem detali, dokonujemy dokładnych pomiarów oraz weryfikujemy stan i wykonanie instalacji. Dzięki temu, jesteśmy w stanie dopasować maksymalnie spersonalizowaną ofertę systemu ogrzewania, możemy zaproponować określone warianty pomp ciepła czy kotłów, a także oceniamy możliwości i potrzeby lokalowe, w tym to jakie warunki muszą być spełnione, aby możliwy był montaż danej instalacji.


Ustalenie zakresu prac
Po uzyskaniu wszelkich niezbędnych do działania informacji, przychodzi czas na ustalenie zakresu prac. Mając już wiedzę na temat budynku, stanu instalacji, a także potrzeb Klienta, możliwe jest określenie poszczególnych kroków i zadań niezbędnych do realizacji usługi. Na tym etapie określa się np. zakres niezbędnych przeróbek w instalacjach, dostosowanie kotłowni do nowego pieca na ekogroszek czy pompy ciepła, itp.
Przygotowanie Oferty
Precyzyjne ustalenia z poprzednich kroków przedstawione zostają kolejno w ofercie w formie papierowej bądź elektronicznej. Kompleksowo podsumowane ustalenia, pozwalają zobaczyć czarno na białym zakres prac, dokładną wycenę, wybór rozwiązań i wszelkie ważne z perspektywy Klienta, jak i wykonawcy informacje.


Wysłanie oferty
Gotowa oferta zostaje dostarczona do Klienta. Na tym etapie podejmowana jest decyzja o przejściu do kolejnego kroku, mianowicie realizacji. Możliwe jest tutaj uzyskanie dodatkowych informacji, doprecyzowanie niejasności. Nasi eksperci służą pomocą i fachowymi poradami.
Montaż
Decyzja o zainwestowaniu w energooszczędne rozwiązania grzewcze na tym etapie zostaje przekazana do realizacji. Wykonujemy tutaj krok po kroku ustalenia ujęte w wykazie zakresu prac. Nasi specjaliści dbają o precyzyjne i prawidłowe wykonanie całej instalacji, aby zapewnić bezawaryjne działanie sytemu grzewczego. Prawidłowo wykonany montaż kotła gazowego, pieca z podajnikiem czy pompy ciepła to gwarancja bezpieczeństwa i dające najwyższy współczynnik efektywności użytkowanie.
